Pages

Thursday, August 12, 2010

2 ramadhan

Ramadhan sudah kembali bertandang...semoga ramadhan tahun in bukan ramadhan yang terakhir tetapi aku mengaharapkan dapat menunaikan ramdhan ini umpama ramdhan yang terakhir bagiku. Ya Allah... Kau berila Aku kekuatan dalam menghadapi segala ujian Mu.








cuti satu ramadhan...
kawan yg bernama A = balik x?
aku = x
kawan yang bernama b = knp x balik?
aku = ermmmmmm....


sebenarnya pelbagai alasan aku bagi kepada diorang, tapi satu pun entah logik atau tidak. sory la kawan-kawan sekalian...alasannya biarla aku sendiri yang tahu. walaupun kerinduan bertandang bersama keluarga, biarla ku tahan kerinduan ini. bukan tidak boleh balik pun cuti raya nanti. wahai diri..bersusah-susahla dahulu bersenang-senangla kemudian. memang la kedah dengan selangor x jauh berbanding sahabat2 yang menuntut imu merentasi lautan. tetapi merentasi gunung ganang jugak jauh apa...

No comments:

Post a Comment